Wysyłka w 24h

tel. 660 458 648

W przypadku, gdy opakowanie zewnętrzne zostało uszkodzone, prosimy nie przyjmować przesyłki , a jako dowód podać „USZKODZENIE OPAKOWANIA ZEWNĘTRZNEGO” oraz zrobić zdjęcie i skontaktować się jak najszybciej ze Sklepem w celu wyjaśnienia sprawy.

1.Klient ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 7 dni. Jednak musi poinformować o swojej decyzji sprzedawcę w drodze jednoznacznego oświadczenia zawartego w zakładce REKLAMACJE/ZWROTY

2.Firma HaeMKa może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy.

3.Zwracany produkt Klient zobligowany jest wysłać w terminie 7 dni od dnia, w którym poinformował nas o odstąpieniu od umowy pod wskazany adres .

4.Zwracany towar musi być w stanie nienaruszonym, nowy, z metką, czysty.

5.Klient ponosi bezpośrednio koszty zwrotu rzeczy. Sklep HaeMKa ma prawo odmówić przyjęcia przesyłki wysłanej za pobraniem.

6.Prosimy o dołączenie do przesyłki zwrotnej dowodu zakupu towarów (paragon fiskalny, faktura).Pomoże nam to w szybszej realizacji Twojego zgłoszenia.

1.Sklep internetowy HaeMKa jest zobowiązany sprzedać i dostarczyć Klientowi towar bez wad fizycznych i prawnych.

2.W przypadku otrzymania wadliwego towaru lub niezgodnego z zamówieniem Klient ma prawo do złożenia reklamacji. W takiej sytuacji prosimy o kontakt ze sprzedawcą.

3.Reklamację rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Sklep Internetowy HaeMKa przesyłki z towarem.

4.Reklamacja realizowana jest na podstawie wypełnionego przez Zamawiającego zgłoszenia reklamacji.

Prosimy wypełnić elektroniczny dokument reklamacji, wydrukować, podpisać i dołączyć do przesyłki.

5.Zwracany Produkt powinien być zapakowany w sposób zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.

informacje o firmie

Chcesz być na bieżąco?

Załóż konto klienta i dowiaduj się pierwszy
o najnowszych promocjach i rabatach

Copyright 2018 HAEMKA | All Rights Reserved | Designed by GRAPH-ART